...sTOry Of MiNE... ..nAk BAcA BleH BaCa.. ..xMo BacA X pAyaH la baCa..

Tuesday, February 15, 2011

Tentang aku!!!..(>w<)..heeeehehehe...

nama aku seperti yg terpampang kat sebelah kiri post nie hahh,ampa baca la,tak larat aku nak tulis banyak-banyak kali,satgi kalau aku tulis kot satu entri nie cerita pasal nama aku kot ampa x suka,nanti ampa kata aku lebih-lebih plak,macam la ampa nak sangat tau nama aku nohhhh,so first of all,cehh perasaan nak speaking konon,bahasa inggeris pon x hebat mana,hehehe...aku buat blog nie pon sebab cikgu suruh,hahaha..untuk pengetahuan ampa suma aku sekarang tengah dok belajar kat giatmara,aku ambik kursus teknologi komputer,sementara nak tunggu keputusan SPM,aku mai pi la belajaq kat sini dapat jugak ilmu daripada aku dok melewaq merata xtau hala tuju,hahahahha...pada mulanya ingat nak pi kerja,tapi ayah aku suruh mai sini, aku xmo tapi bila pikir semasak-masaknya,bagus jugak kalau aku mai sini,sebab ilmu aku dapat duet pon dapat,hahahaha...tapi tujuan aku yang utama bukan pasal duet pon,ceitttt..hipokrit,hahaha..kawan kat sini pon sempoi-sempoi,awek pon segak-segak,tapi aku mai sini bukan untuk mengorat,ceitttt..sudah-sudah la jangan dok hipokrit berdosa,hehehehehe...tapi serius arr aku cakap memang x rugi kalau mai sini,aku pon nak berterima kasih kepada ayah aku sebab antar aku mai sini,walaupon pada mulanya aku xmo,oleh itu aku nak bagi nasihat kat ampa tu,kalau orang bagi sesuatu peluang tu pikir-pikir la dulu jangan tolak bulat-bulat,cehhh..mamat nie nak ceramah kat sini plak,nak ceramah pon tunggu kuliah subuh pagi esok la..oklah kalau cerita lebih-lebih jadi kot len plak satgi,so tnggu la nanti aku buat entri len plak,ok aku chow dulu la..salam..

No comments:

Post a Comment