...sTOry Of MiNE... ..nAk BAcA BleH BaCa.. ..xMo BacA X pAyaH la baCa..

Tuesday, February 15, 2011

Hari yang ditunggu-tunggu...

salam..
hahaha,ampa mesti xdak keja len sebab mai dok baca entri aku nie,tapi xpa2 memang aku buat blog nie nak suruh ampa baca pon,kalau x buat pa aku buat blog nie betul x,buat bazir usia remaja aku ja,hahahaha...ok sudah-sudah dok berletiaq pa mamat nihh,ampa bukan nk dengaq aku beletiaq pon btul x,hahaha..ampa jangan terkejut sebab aku tulis dalam slank kedah,hahaha..cek anak jati kedah nohhh,so jangan marah kalau ada yang x paham cari la kamus dewan bahasa kedah xpon ada member-member orang kedah tarik dia suruh tolong translate kan,hahaha..ok straight to the point tujuan aku buat entri nie sebab nak habaq kat ampa,aku dok x sabaq nak tunggu ari sabtu nie kes ada perlawanan futsal anjuran kelas aku kat giat,hahaha..kaki aku pon terketaq-ketaq rasa macam nak sepak ja,tpi bukan sepak orang nohhh,sepak orang aku kena sepak balik la,huhuhu..walaupon aku bukan la pandai sangat men futsal nihh,hahaha low profile la konon,pirahhhhhh!!!namun semangat aku tetap berkobar-kobar menunggu hari itu,ceittt buatnya kalah teruk pada hari tu baru hang tau,hahahaha..tapi xpa kalah menang adat pertandingan 
kalau suma nak menang sapa plak nak kalah,betul x??kalau betul, ampa angguk-anggukkan la kepala ampa tu,hahahaha....apa-apa pon nak tahu kalah ka menang jom arr turun gelanggang,hahaha..ehhh cakap banyak plak mamat nie macam la hebat sangat..huhhhh!!!hahaha...ampa kalau nak mai jugak pi la kat sport planet belakang sime tyre tu hahhh,jangan bagi sokongan yang padu untuk pasukan kami,hahahaha..padahal aku bukan reti main sangat pon,ckap ja lebih,hahahaha...okla jumpa len kat gelanggan futsal sabtu nie,kalau berani tu7run arr sekali,hahahhaha....ok chow dulu,salam..

No comments:

Post a Comment