...sTOry Of MiNE... ..nAk BAcA BleH BaCa.. ..xMo BacA X pAyaH la baCa..

Sunday, March 20, 2011

KejoHaNAn FutsAL

Assalamualaikum, ampa sihat ka?? kalu x,p la klinik ambik ubat, hahahahaha....ari nie aku nk borak ngan ampa suma pasal futsal, kelmarin telah berlangsungnya kejohanan futsal antara bdak laki n cikgu kelas TSK,hahaha... da hamper lagi tu,dah nama pon kejohanan/pertandingan sudah semestinya ada hamper,haha...kalu xdak tobat aku x join dah(eleh smbang ja, xdak hadiah pon unk nk sibok p masuk gak,haha)kami buat kat sportplanet..aktiviti 2 berjalan dengan lancar skali walaupon mula lambat skit,skit pa nya lmbat setengah jam gak arrr,hahaha yg aku kcian kt cikgu amir pnya semangat nk men mai awl nk mampuihh, jnji pukul 4, pukul 3 dia dh trpancak kt sportplanet,hahahahaha... tpi game mula pukul 4.30,haha... kami punya kejohanan simple2 ja,jadi arr 2, ada 4 team, da soleh fc, oxsipa fc, sayoq fc, cikgu n gengnya fc,haha.. ampa cuba teka team mna dpat no last, msti ampa teka kta team sayoq fc kan sbb nma sayoq mesti last punya, hahaha..tapi tekaan anda tidak benar sama sekali, sayoq nie bkan sebarang sayoq, sayoq nie sayoq import tauuuu,hahaha.. tapi memang team sayoq dpat no last pon, hahahaha..team sayoq 2 team aku la,hampehhhhhhhhh!!!eleh kami kalah pon sebab saja nk bg team lain menang,kami slalu dok mnang dah,hahahaha....juara kejohanan futsal dapat kt team cikgu,sja kmi bg cikgu mnang sbb nie game futsal last kmi ngan cikgu syahid,bg dia syok skit,hahaha...naib juara dpat kt team soleh,2 pon team kmi bnyak tolong sbb pemain2 team kmi tolong jadi pemain gantian depa,sbb 2 bleh mnang..ketiga team oxsipa,yg nie pon statement dia sma cm diatas,yg keempat...xyah dok ulang bnyak2 kali la bt skit ati ja,hahahaha,kmi men pon untuk syok2 ja,bak kata tok wan aku "release tension",hahaha...hamper suma team dpat bt pa men penat2,haha..lagipon kalu men serius x syok gak,hahahaha..oklah stakat nie sja kot,kalu da crita g aku borak ngan ampa g nohhh,aku nk g on9 FB nie,hahahahahahaha............As SAlam

No comments:

Post a Comment